תקנון האתר

כללי

הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. רכישה ו/או שימוש באתר מעידים על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

רשאים לעשות שימוש באתר ו/או לרכוש את המוצרים המוצעים למכירה, כל מי שמתקיימים לגביו התנאים שלהלן:

  • מלאו לו 18 שנים והוא נושא תעודת זהות ישראלית. 
  • ברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.
  • הזמנת ואספקת המוצרים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

 


הזמנת מוצרים
באתר מוצעים, למכירה בזירת המכירות, מגוון רחב של מוצרים לצריכה ביתית (להלן: "מוצרים"). המוצרים מוצעים למכירה בזירת המכירות בדרך של מכירות רגילות, בשיטת "קנה-קבל".
 
כדי שנוכל למלא אחר הצעות לרכישת מוצר חשוב שהמוצרים שהוזמנו יימצאו במלאי. אם המוצרים חסרים, ניידע אתכם באמצעות הדואר האלקטרוני שלכם או באמצעות מספר הטלפון. במקרה זה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להגיש לך, במידה וניתן, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תבוטל הזמנתך ולא תחויב בגין ההזמנה. כמו כן, ייתכן ותכנס לרשימת המתנה עד לרגע בו ייכנס למלאי המוצר בו חפצת- ואז נציג מכירות ייצור עמך קשר לשם השלמת ביצוע ההזמנה.
 
תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן תמונות להמחשה בלבד וייתכן כי אינן זהות במלואן למוצרים במקור.
במקרה של אי התאמה בין התמונות לפירוט המוצר עצמו, המחייב הוא הפירוט הכתוב במוצר.

 

אחריות המוצר

החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר, והאמור בו או מוצג בו, אינו מהווה חוות דעת מקצועית. כל מידע שיימסר או כל תוכן שיופיע בכל אחד מן הפורומים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. כלומר, האחריות על השימוש במידע שיימצא בפורום הוא על המשתמש בלבד.

אין אחריות יצרן על נזקי חדירת נוזל, אבק ו/או קורוזיה


תהליך ההזמנה
לאחר ביצוע תהליך הקניה על ידך, תקבל אישור על כך באתר. אישור זה מעיד שפרטי הקניה נקלטו במערכת.
רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תחשב הצעתך כפעילה. 
 חשוב מאוד: בכל קנייה של 


הזמנה משובשת
בכדי שנוכל לספק לך את המוצרים אותם רכשת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט במערכת ניהול ההזמנות של האתר באופן תקין, כשהיא מכילה את הפרטים הדרושים למשלוח המוצרים ולחיובך.

אם יחולו שיבושים או טעויות בתיאור המוצר, מחירו או בכל פרט אחר, יהיו מפעילי האתר רשאים לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין הצעתך שבוטלה.
 
אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי מפעילי האתר כדי להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או כל דין.
 


אמצעי התשלום
• כרטיסי אשראי - אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי אשר הונפקו בארץ, איננו מיכולים לקבל כרטיסי חו"ל.

אני מאפשרים פריסת תשלומים נוחה ביותר של עד 18 תשלומים ללא ריבית.

בעת קבלת המוצר תידרש להזדהות באמצעות תעודת זהות כתנאי לקבלת המוצר וכן תידרש חתימתך על שובר התשלום באמצעות כרטיס האשראי.

• צ'קים / המחאות - מכבדים צ'קים והמחאות בנקאיות.  פריסה נוחה של עד 12 תשלומים שווים למבקרים בחנות בכפוף לאישור ERN.
מזומן - על פי חוק המזומנים במדינת ישראל.

 


 

אבטחה באתר (SSL)

החשמל לצרכן שמים דגש רב על אבטחת המידע, לכן אנו משתמשים בטכנולוגיית אבטחת מידע באינטרנט (SSL) המתקדמת ביותר בעולם.


פרטיות

הפרטים האישיים שימסרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שיבוצעו על ידך, יישמרו במאגר המידע של מפעילי האתר ולא יועברו על ידו לכל גורם אחר.
 

בתום הרכישה באתר:
מפעילי האתר יהיו רשאים לשלוח אליך דואר אלקטרוני, הודעת טקסט טלפונית או לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע בדבר מבצעים באתר. אם אינך מעוניין לקבל מאיתנו מידע שיווקי במייל יהיה עליך להסיר את עצמך מרשימת הדיוור, קישור להסרה נמצא בתחתית הניוזלייטר שנשלח אליך ממערכת האתר.

 


קוקיז (cookies)
קוקיז הינם קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי השרת של מפעילי האתר, באמצעות הדפדפן שלך, על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. 


מדיניות החזרת מוצרים
במידה שהמוצר שלם ובאריזתו המקורית ולא הותקן/נעשה בו שימוש, תוכלו לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר ולקבל את כספכם חזרה בהצגת קבלה על פי חוק.

 הזמנות שנעשו באתר יתקבלו בסניף המרכזי (ראשל"צ מזרח) ע"י הלקוח.

במידה והלקוח מעוניין בפינוי מוצר ע"י חברת ההובלות, הדבר יעשה בתשלום לפי סוג המוצר.

לא ניתן להחזיר מוצרי טכנולוגיה, סלולר ,מחשבים ניידים, רחפנים ואוזניות לאחר שבוצעה אקטיביציה והמוצר נפתח.


 ביטול הזמנה ע"י החשמל לצרכן

החשמל לצרכן רשאית לבטל כל מכירה באחד מהמקרים הבאים:
   - התרחשה תקלה טכנית שפגמה בהליך הרכישה.
   - טעות סופר בתנאי המכירה הובילו למצב בו המכירה אינה כדאית כלכלית.
   - כוח עליון, פעולות איבה או טרור.
   - המוצר חסר מהמלאי.

 הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות ,להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

במידה והלקוח מבקש לבטל את העסקה, ינוכה דמי ביטול לפי חוק: 100 ש''ח או 5 % הנמוך מבניהם.

ביטול הזמנה ע"י הלקוח: ניתן לבטל את ההזמנה ע"י לחיצה על כפתור "ביטול עסקה" הממוקם בתחתית הדף.


 מכירה אישית

על מנת להציע מחיר במכירה האישית על מבצע ההזמנה למלא את פרטיו האישיים.
מגיש ההצעה יקבל הודעה על זכייה ,זאת במידה והצעתו זכתה,באם לא זכתה ,יקבל מבצע ההזמנה  הודעה שהצעתו נמוכה ושבאפשרותו לנסות ולהציע בשנית עד 5 פעמים.
צוות החנות יצור קשר טלפוני עם מבצע הזמנה שהצעתו הוכרזה כזוכה.
לצוות החנות יש את הזכות ליצור קשר טלפוני עם מגיש ההצעה שהצעתו הוכרזה כלא זוכה.
מחיר המוצרים המופיעים בקטגוריה מכירה אישית באתר לא כוללים את עלות ההובלה.


 מדיניות משלוחים

אספקת המוצרים ללקוח תעשה ע"י דואר שליחים או באמצעות נציגי "החשמל לצרכן", במקרה של אספקה ישירה מהיבואן האספקה תעשה ע"י חברת המשלוחים של היבואן ובהתאם לתנאיו, (ראה סעיף פינוי מוצר ישן)
הלקוח רשאי לאסוף את המוצר ממרכז ההזמנות של "החשמל לצרכן"(דרך המכבים 62, ראשל"צ או בכל סניף אחר של הרשת) על הלקוח לציין כי הוא מעוניין לאסוף את המוצר באופן עצמאי במקום המיועד לכך על גבי ההזמנה. 

מפעילי האתר, לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאים מפעילי האתר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

אי אספקה: במידה והלקוח לא עמד בתיאום המשלוח בין אם מדובר בזמן או במקום שתואם וכתוצאה מכך המשלוח לא התקבל, הלקוח יחוייב אוטומטית בהחזרת המוצר למחסן.

לאחר מכן יוכל הלקוח לבחור בהמשך ההזמנה לאחר תשלום ההחזרה או לחלופין לאסוף את המוצר בעצמו מהסניף המרכזי (ראשלצ מזרח).

במידה והלקוח יבחר לבטל את העסקה ממצב של אי אספקה, תנוכה עלות ההחזרה למחסן + דמי ביטול לפי חוק.

המחיר באתר לכל מוצר כולל משלוח עד קומה שניה ללא עמודים, בהובלת כל מוצר מעל קומה שניה ללא מעלית יחוייב בתוספת 50 ש"ח לקומה מעבר לקומה השניה, בהובלת מקררים מעל קומה שניה ללא מעלית יחוייב הלקוח בתוספת 80 ש"ח לקומה מעבר לקומה השניה, כך גם לגבי פינוי מוצר לפי חוק פינוי חינם.

בהעדר גישה כגון: חציית שבילים, עליה או הורדה במדרגות שלא בבניין, הרמת המוצר מעל אובייקט כדי להגיע למקום המשלוח - יחשבו כתוספת תשלום למוביל במעמד האספקה, כנ"ל לגבי פינוי מוצר ישן.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית הלקוח

הציוד הישן צריך להיות מוכן לפינוי ממקום סביר שבו נעשה שימוש בדרך כלל, או מהמקום שבו מוצב המוצר החדש.
הציוד הישן יפונה על ידי המשווק כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן, את הפתחים ואת המעברים של הדירה ושל הכניסה לבניין ולחצר הבניין, ללא צורך בפירוק נוסף, בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנו או מתשתית המבנה.
לפני פינוי המכשיר הישן, יש לנתקו מחשמל, מגז או ממים, מרהיט אחר או מכל חיבור לתשתיות הבית או לחפצים אחרים. במעמד הפינוי לא יבוצע ניתוק מהקיר או מתשתיות אחרות.
הציוד הישן יפונה כשהוא ריק. לא תפונה פסולת שאינה פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני.
הציוד הישן יפונה כשהוא שלם, כלומר, לא פורקו ממנו חלקים כמו דלת או מנוע.
לא יפונו חלקי מוצר ניתקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה.

המוביל לא יידרש להמתין מעל 10 דקות לצורך הכנת הציוד הישן לפינוי על-ידי הלקוח.

ככלל, פינוי הציוד הישן ייעשה ללא דרישת תשלום מהלקוח, או כל תמורה אחרת.
במקרים הבאים, ובאישור הלקוח מראש, המוביל יכול לדרוש מהלקוח תשלום או תמורה אחרת שייקבע או יוסכם במעמד מכירת הציוד (פינוי חריג):
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שאין בו מעלית או כשלא ניתן להשתמש במעלית כדי להוריד את הציוד הישן. למרות זאת - אם הלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין, לא ייגבה תשלום בגין הפינוי.
כשהובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, המשווק יכול לגבות תשלום נוסף לצורך פינוי הציוד הישן על-ידי אותו מנוף.
כשיש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן.

שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית (למעט השינוים החלים בסעיף "מדיניות משלוחים") ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

*הובלת מקררים - לא כולל פירוק דלתות בתוספת תשלום במקרה הצורך גם לחדש וגם לישן ע"ס 60ש"ח לדלת*

 *משלוחים מעבר לגבולות הקו הירוק, יישובי הבקעה ואילת הינם עד 21 ימי עסקים - מאחר וחברת ההובלות איתה אנחנו עובדים אינה מגיעה מעבר לקו הירוק תינתן האפשרות לאיסוף עצמי מסניף קרוב ע"י מוביל פרטי של הלקוח (תקף בהזדהות של הלקוח).

מחירון הובלה חריגה

הובלה כוללת: אספקה לבית לקוח המתאפשרת דרך מעבר בכניסה הראשית עד קומה ב' (ללא עמודים) ללא פרוק דלתות, פירוק כל דלת 60 ₪ תוספת למוביל בבית.

הובלה לכל קומה נוספת בתוך הבית כרוכה בתשלום נוסף – 50 ₪ למוצר לבן, 80 ₪ למקרר.

הובלה לכל קומה נוספת בבית מגורים ללא מעלית, מעל קומה ב' 40 ₪ למוצר לבן, 80 ₪ למקרר.

הובלה/פינוי חריגים (לרבות ע"י מנוף) תוספת תשלום לפי דרישת המוביל.

 


מדיניות איסוף מוצרים
למה לחכות בתור?  לנוחותכם ניתן לאסוף בצורה מהירה ויעילה את מוצרי החשמל שלכם.

חנות הדגל שלנו ממקומת ברח' דרך המכבים 62 בראשון לציון (בסמוך לטיב טעם). 
נא לתאם את זמן הגעתכם לחנות מראש.

 

כתובת:
דרך המכבים 62, ראשון לציון

טלפון:
 03-9565222

פקס:
03-9565227

דוא"ל:
info@mispar1.co.il

בן ציון גליס 37, פתח תקוה

03-9454455

   

הירמוך 1 , יבנה

 08-9952552    

ילדי טהרן 6, ראשון לציון


שעות פתיחה:

א'-ה' 10:00-20:00
ו' וערבי חג   09:00-14:00
מוצ"ש סגור 

 03-5225000

   

התקנות בבית הלקוח

כל מוצר חשמלי לבן (מכונות כביסה,מדיחים,תנור/מיקרוגל בנוי) מחוייבים בהזמנת טכנאי מהחברה לצורך התקנה והפעלת האחריות, הזמנת הטכנאי באחריות הלקוח!
החשמל לצרכן שם את הלקוח במקום הראשון.  ככל שתפיקו הנאה גדולה יותר מהמוצר שרכשתם אצלנו כך אנו נחוש כי הצלחנו לספק לכם את השירות הטוב ביותר עם המוצר באיכות הגבוהה ביותר.  לפיכך גייסנו מערך של מתקינים שיעזור לכם בהתקנת (מסך הפלזמה , מסך LCD, מסך LED, מזגנים וקולטי אדים), תנו לנו לעזור לכם. פנו לסוכני המכירות ובקשו שירות זה.  נשמח לעמוד לשירותכם.



מחירים ותשלומים
מפעילי האתר יהיו רשאים לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר המפורסם באתר בעת השלמת תהליך הרכישה.
 כל המחירים המופיעים באתר המכירות כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.
 
חשוב מאוד: בכל התקנת כיריים גז או תנור משולב גז ההתקנה תתבצע ע"י טכנאי גז מוסמך בלבד בתוספת תשלום.
ניתן להזמין טכנאי גז דרך יבואן המוצר או טכנאי גז פרטי


דין ושיפוט
הדין החל על ביצוע רכישות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.
 


שאלות ובירורים
לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה ולאחריה, ניתן לפנות אל מרכז שרות הלקוחות של מפעילי האתר. 

 

כתובת:
דרך המכבים 62, ראשל"צ

טלפון:
 03-9565222

פקס:
03-9565227

דוא"ל:
info@mispar1.co.il

שעות פתיחה:
א'-ה'- 10:00-20:00
ו'-     09:00-14:00
מוצ"ש - סגור

 

   

 

ט.ל.ח